سکوت نهایی

 

سر خاک من...!!

 

اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!!


اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!!


اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!!


اونی که سلام نمیکرد میاد برای خدافظی...!!


عجب روزیه اون روز...!!

 

حیف که اون موقع خودم نیستم...!!

این بار کــه کسی آمد نمـیگویم بـرو !

حتی نمیـگـویم کس دیـگری رامیخواھم …

فقط میگویم :

ببین! مـن شکستہ ام !

خستہ ام !

کمی آرامـم کن …

ھمـین …

 

 

ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا !

 
 

 


 

خدایا کمی بیا جلوتر می خواهم در گوشت یک چیزی بگویم

این یک اعتراف است من بی او دوام نمی آورم حتی تا فردا صبح

.

.

.

 

ازم نگیرش

 

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی!

امروز من باش

حتی لحظه ای……!

 

عاشقانه میدانید چیست ؟
همین که بدونی گذشت زمان داره رابطه اتونو رو محکمتر میکنه و عشقتون رو بیشتر این همین که بدونی دیگه برای هم دارید زندگی میکنید همین که مطمئن بشی سالها نبودن هر کدوم فقط برای طرف مقابل انتظار به جا میذاره نه خیانت همین حس ها یعنی عاشقانه

دلم لک زده...!!!

 

برای یک عاشقانه ی آرام...!!!

 

که مرابنشانی بر روی پاهایت...!!!

 

بگذاری گله کنم...!!!

 

از همه این کابوس هایی

 

که چشم تو را دور دیده اند...!!!

 

دلتنگی را بهانه کنم

 

سرم را پنهان کنم

 

در گودی گلویت...!!!

 

تمام ریه ام را پر کنم

 

از عطر مردانه ات...!!!

نگير از قلبم بودنت را...
كه قلبم از تپش مي افتد،
نگير از من گرمي دستانت را كه وجودم يخ ميزند، اينكه در قلبمي را باور كرده ام كه تو جزئي از وجودمي
تو نيز باور كن اين عشق جاودانه را...

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت19:22---31 خرداد 1392
همیشــ‗__‗ـه ...

- یک ذره حقیقت پشت هر "فقط یه شوخــ‗__‗ـــے بود "

- یک کم کنجکــ‗__‗ـاوی پشت "همیــטּ طوری پرسیدم "

- قدری احساسات پشت "به مــטּ چــ‗__‗ـه اصلا "

- مقداری خــ‗__‗ـرد پشت "چه بدونم"

- و اندکـــے درد پشت "اشکالــ‗__‗ــــے نداره"

هست ...


حمید
ساعت15:49---31 خرداد 1392
سلام خیلی خیلی خیلی زیبا بود آفرین بر تو که وبی به این زیبایی درست کردی به وبلاگ منم سر بزن برای همیشه با تو دوستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:49 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]