خبر به دور ترين نقطه ي جهان برسد#نه خواست او به من خسته بي گمان برسد #


شکنجه بيشتر از اين که پيش چشم خودت #کسي که سهم تو بوده به ديگران برسد

#
چه مي کني اگر او را که خواسته اي # يک عمر به راحتي کسي از راه نا گهان برسد

#
رها کني  برود از دلت جدا باشد #به انکه دوست ترش داشته به ان برسد


رها کني بروند دوتا پرنده شوند #خبر به دور ترين نقطه جهان برسد


گلايه اي نکنيد بغض خويش را بخوريد #که هق هق تو مبادا به گوش شان برسد


خدا کند که!نه نفرين نمي کنم !!!که مبادا به ان که عاشق او بوده ام زيان برسد


خدا کند فقط اين عشق از سرم برود #خدا کند که فقط ان زمان برسد 

masoumeh ****** sh 

از دفتر خاطرات خودم نوشتم 

قشنگه 

20
 



نظرات شما عزیزان:

باران عشق....
ساعت22:27---22 فروردين 1394
سلام //خوبی من مثل همیشه دیگه نمیام چون درگیر کارم شدم منم مثل خودت کمتر میام اما متن میذارم تو چه خبر کجایی چکار میکنی حالتون خوبه ما دوستان رو فراموش نمیکنیم اونم از نوع خوباشو ........منتظرتون هستم وجوابتون رو میدم خوشحال شدم که جوابمو دادی

مهرنوش
ساعت13:17---27 تير 1393
سلام من مهرنوشم
اومدم بگم که وبلاگ اولیمو موضوعش رو عوض کردم و یک وبلاگ برای خنده درست کردم خواستی می تونی بهش یه سری بزنی
خداحافظ
toopkhandeh.loxblog.com


محمد
ساعت14:53---14 تير 1393
سلام باران خوبی؟پس کجای؟بیا یاهو برات توضیح بدم.

mohammad
ساعت20:42---18 خرداد 1393
سلام
ممنون از حضورتون.
انشاالله سربلند باشید


masoudteta
ساعت7:46---15 خرداد 1393
عالی بود


پاسخ: خیلی خیلی ممنون که اومدین


prince of persia
ساعت21:27---11 خرداد 1393
سلام خانم پر حوصله .میام سراغتون هههههه



بزار فردا یک دعواکنم بعد بیام وکیلی بگیرم پارتیون هم که کلفته هوا مون رو داری دیگه؟



معصومه چه خبرا عزیز خوش میگذره ما رو نمیبینی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از صبح داشتم چت روم میساختم فقط مونده نصبش کنم

کادو تولدتو خودم دارم استفاده میکنم لا مصب عجب بویی داره هههههه


پاسخ: اره هوا تو دارم تودعوا توکن. هههههه نه خوش نمیگذره ... خسته نباشی چت روم هم شد کار!!!!!! بی انصاف اون کادوی منه تو چرا برش میداری هاااااااااااااااااااااان؟ هههه


آناهیتا
ساعت13:10---19 ارديبهشت 1393
سلام معصومه جان

ب وبم سرزده بودی

خواستم یه جبرانی کرده باشم

ولی اصــــــــــــــــن نمیتونم همه

پست هاتو ببنینم

یعنی این اسمش چیه نمیدونم

نمیزاره بالا و پایین وبت رو ببینم

متوجه میشی؟؟؟

جواب رو تو وبم بگو
پاسخ:سلام مرسی عزیزم اومدی به وبم شما از اکسپرو هم امتحان کن میاره وبلاگمو کامل و همه وبلاگمو میخواستی ببینی صفحه بندی شده صفحات رو بزن متوجه شدم منظورت چیه از منم موزیلا وبمو باز نمیکنه از اکسپرو برو عزیزم دوباره بیا به وبلاگم منتظرم


mohammad
ساعت2:05---21 فروردين 1393
سلام
ممنون از حضور شما.
وب شما هم زیباست .
جدا به سلیقه شما در زیبا سازی وبتون باید احسنت و تبریک گفت.


mohammad
ساعت10:57---16 فروردين 1393
سلام وبلاگ خوبی داری منم یه وب دارم اما بخوبی مال شما نیست. اگه وقت کردی یه سر به ما بزن

وفا
ساعت14:20---19 بهمن 1392
موفق باشی

prince of persia
ساعت12:15---16 بهمن 1392
بنا به برفي كه تو شهر مون اومده و منم الان يك هفته ست مدرسه نرفتم بهت 19.99 ميدم تا چشمت دراد خخخخخخخخ

prince of persia
ساعت20:39---3 بهمن 1392
اوا ارفاق كردم بهت 15 دادم و گرنه همون نمره 2 اي كه قبلا بهت دادم

prince of persia
ساعت21:11---30 دی 1392
15 بهت ميدم
پاسخ:نمره رو باید ب زور ازت گرفت خیلی خسیسی خخخخخخخخخخخ


امیرم
ساعت23:21---21 دی 1392
وبلاگ خیلی قشنگیه
پاسخ:لطف داری چشمات قشنگ میبینه


مهرنوش دختری بد شانس
ساعت20:06---18 آذر 1392
سلام من مهرنوشم که از نیمکتی از جنس رویا اومده.

خیلی بد شانسم چون وبلاگ قبلیم بد شد.

حالا می تونی به وبلاگ جدیدم به عنوان جاست گرل سر بزنی و تبادل لینک کنی
پاسخ: سلام باشه عزیزم سرمیزنم چشم


یاسمن
ساعت13:51---16 آذر 1392
ممنون که سرزدی ..

prince of persia
ساعت12:31---16 آذر 1392
سلام گفتم که لینک شدی
چرا نامردم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟//


prince of persia
ساعت20:06---15 آذر 1392
یه نمره 2 دادم بهت
با یه نمره بی طرف حالا دو و بی طرفه چند میشه بی طرف همیشه 0 محسوب میشه
وب خوبی داری


prince of persia
ساعت19:58---15 آذر 1392
سلام وب خوشملی داری بیست که نمیدم من از اون ادم سخت گیرم ههههههههههه
ولی بزار ببینم بعد قضاوت زود ممنوع در ضمن لینکت کرد م


artin
ساعت13:17---13 آذر 1392
من باران اشکهایم را در ابر چشمانم پنهان میکنم

و با لبخند پوچی به نشانه تایید سر تکان می دهم

اما خودم میدانم که هر گاه درون خود را میکاوم

به یک غم بزرگ میرسم و آن غم نبودن

((((***توســــــــــــــــ♥♥ــ


ستاره
ساعت8:57---13 آبان 1392
سلام....وبلاگ زیبایی داری...

▁▂▃▅ نفـــــــرت ▅▃▂▁
ساعت10:20---2 آبان 1392
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪


mahdi
ساعت17:51---20 شهريور 1392
سلام اگه موافقی تبادل لینک کنیم
اگه دوس داری نظر بزار
www.faz2funn.ir


hamid
ساعت14:18---15 شهريور 1392
سلام معصومه خانوم...ممنونم که بهم سر زدین و مهربونیاتونو یادگاری گذاشتین... لینکتون کردم... بازم سپاس... دوباره منتظرتون هستم.. و ... دوباره ها...

نگین
ساعت17:40---12 شهريور 1392
من دارم لیستی از وبلاگهای خوب و مفید از لوکس بلاگ را جمع می کنم شما هم بیا لینک وبلاگتو بذار تو لیست من مرسی
پاسخ: سلام باشه چشم میام ولینک میکنم


AmirreZa
ساعت15:54---7 شهريور 1392
man dobare bargashtammm
پاسخ: ممنون ک ب وبم سر زدی داداش امیر رضا


سعید
ساعت14:30---3 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی

غزل
ساعت16:54---11 مرداد 1392
سلام وبت خيلي خوشمله منم تازه وب زدم دوس داشتي بهم سر بزن نظرتو راجب وبم بگو.
اگه خواستي منو بلينك خبر بده بلينكمت بوس باي


غزل
ساعت10:26---11 مرداد 1392
سلام عزيزم ويلاگ خيلي نازي داري من تازه وبمو درس كردم خوشحال ميشم بهم سر بزني

Rozol
ساعت7:09---29 تير 1392
وبلاگ جذاب و خیلی جالبی داری
اگه خواستی به وبم سر بزن


Am!r HoSse!n
ساعت21:01---23 تير 1392
سلام
ممنون بابت نظر
وب منم مثل خودمه وقتی خودم غمگین باشم وبم هم غمگینه نمیشه ک اون شاد باشه


حسين
ساعت10:45---31 خرداد 1392
خيلي خيلي زيبا بود عزيز
واقعا قشنگه

برای با تو مترادف شدن
خـــــواهم گذشت
از تمام هم خانواده های خودم



باران عشق...
ساعت22:02---7 خرداد 1392
نـشـــانـی ام را مـیخـواســـتـی ؟

هــمـان مـحـلــﮧ ی قـدیـمـی پـائـیـز !

مـنتـظرم هـــنـوز ...

امـّــا زرد (!)

امـّــا خشــک (!)

گاهــی بیـاد مـی آورم تــو را

زیـر پـا که مـی مـــانـم

i


باران عشق...
ساعت20:15---1 خرداد 1392
خدایا
مرا چه طعمی آفریدی که همه از من
زود سیر میشن ...؟
ممنونم ابجی گلم دوست دارم وخیلی مهربونی فدای اون مهربونیات@} ;-خودت گلی نیازی به گل نداری


farzane
ساعت11:48---29 ارديبهشت 1392
saam duste man mamnun sar zadi...adrese webam avaz shode azin be baad inja bia sarbezan behem khoshhal misham

kimiya
ساعت22:14---12 ارديبهشت 1392
سلام وبت خيلي قشنگه


parand
ساعت21:45---19 فروردين 1392
سلام اینو بخونید:















البته من ننوشتما یکی برام فرستاده















ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....


Melika
ساعت23:52---6 فروردين 1392
سلام
خوشحال میشم به وبم بیاین و نظرتونو در موردش بهم بگین...


love_m
ساعت19:56---9 اسفند 1391
سلام دوست خوبم ممنون که به من سر زدی وبلاگ خوش کلی داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 اسفند 1398برچسب:, ] [ 19:22 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]