خداوند گل را آفرید و گفت لطیف            آسمان را آفرید و گفت بهترین است
   زن را آفرید و گفت زیباست                    مر د را آفرید و گفت پیش می آید دیگه….

خداوند زن را نمك زندگي آفريد تا مرد را از گنديدن نجات دهد !!!
.
.
بعضی وقتها عقل آدم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه

اصلاً هر دو شون غلط کردن آدم باید ببینه زنش چی میگه !
.
.
ترسناک ترین سوال : آخرین نفر کی دستشویی رفته !؟
.
.
یکی از بچه ها میگفت امسال همه تولدمو تبریک گفتن به جز خانوادم

توقع داشتم ازشون ناراحتم

گفتم برو خدا پدرتو بیامرزه

والا بابا ننه ما اصن نمیدونن ما چه سالی چه ماهی دنیا اومدیم

ای خدا دهه هفتاد اینقد بدخت آخه
.
.
گریه ی شوق من از خنده دل انگیز تر است . . . !
.
.
ساق پا چیست ؟

وسیله ای برای یافتن میز در تاریکی !
.
.
دختری با ظاهری ساده از خیابان گذشت که پسری در پیاده رو به او گفت:

چطوری سیبیلو؟

دختر خونسرد ، تبسمی کرد و جواب داد:

وقتی تو ابرو بر میداری و مو رنگ میکنی و گوشواره میندازی

من سیبیل میزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نداشته باشه !
.
.
باباهامون جلوی باباهاشون پاشونو دراز نکردن

ما پاهامونو دراز کردیم اما به احترامشون جلوشون سیگار نکشیدیم

بچه هامون اگه تو جمع نزنن زیر گوشمون شانس آوردیم !
.
.
به سلامتی دزد دریایی …

که همه رو با یه چشم میبینه !
.
.
هرگز انتظار نداشته باشید .هرگز خواهش نکنید . هرگز تقاضا نکنید .

هرگز خودتان را سبک نکنید . اگر قرار شود مال شما شود

همه چیز همانطور که میخواهید .پیش خواهد رفت .. بگذارد خودش اتفاق بیفتد .
.
.
قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر است از ماهیانی که از زندگی سیر شده اند
.
.
من عاشقانه دوستش دارم

و او عاقلانه طردم می کند

منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است
.
.
جمعیت جهان = ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر

اگه من بمیرم = ۶,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ نفر

همه ی اعداد عوض میشه ، قدر منو بدونید…



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت22:10---17 خرداد 1393
خدا زن رو افرید گفت ایرادی نداره ارایش میکنه

به سلامتی دخترا پرچمتون افتاد


به سلامتی پسری که وقتی دختری رو تو خیابون دید سرشو انداخت پایین رفت گفت میرم جلو بهترشو ببینم بعله ما همچین ادم هایی هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, ] [ 20:57 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]