خاص

خاص

اگه بمونی میشی مادر دخترم اگه بری اسمت میشه اسم دخترم

قلبم مثل قبرم فقط جای یک نفره ارزوم دیدن این لحظه ست

فاصله بین بهشت و جهنم زندگی من ..

تنها به اندازه ی فاصله ی دستان توست..

در آغوش تو بودن یا نبودن..

 

 

مى نویسى محبت، مى خوانم

 

 

 

 دستان گرم و با احساس تــو ...

 

 

 

مى نویسى عشـــــق، مى خوانم تـــــــــــو ...




تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم

 

مــــاه من...
گاهــی مـــی رنجانمت !
بـــــبخش ، کــــــــسوف تـقدیــر است..!!

 

 

 

بهار من تویی

حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز

اگر پایان پاییز است آغاز
زمستان است یا هر چـیز

 

لحظه هایم مـــال تــو...




    بـه قیمت صـفر " تومن"

 



    همین که

 



    "تـــو" کنـــار "مـن" باشی

 



    ثروتمـندترین انسانـم ...

 

 

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد


با یه عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای آغوشت

 

بگو تــــــمــــــام تــــو مال من است
 
دلم میخواهد
 
حسادت کنم
 
به خودم....
 
 

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد . . .

ujl2aa85twzspjrfjmw8.png

 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:26 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]