ببين، دلم واست تنگ شده!

كاش آدم ها يكم جرات داشتن!

گوشي رو برمي داشتن و زنگ ميزدن و ميگفتن:

ببين، دلم واست تنگ شده!

واسه هيچ چيز ديگه اي هم زنگ نزدم...

 

.

.

.

ميگن عاشقا نجيبند ، تو رفاقت بي رقيبند،

 

ميگن عاشق بيقراره،هميشه چشم انتظاره ،براي چشاي عاشق گريه كردن افتخاره!
ميگن عاشق دل شكسته ست،زبونش هميشه بسته ست
ميگن عاشقا هميشه كشتي شون به گل نشسته ست،
آرزوهاشون قشنگه ،دلهاشون صاف و يه رنگه
نميدونند چرا دنيا داره با اونا ميجنگه
ميگن عاشقا نجيبند ، تو رفاقت بي رقيبند،

.

.

.

 شب یلدا

 

وسعت درد فقط سهم من است ، بازهم قسمت غم ها شده ام ،

دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ،

من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ،

کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت5:47---17 بهمن 1392
سلام-خسته نباشید

شماوب مارولینک نکردیدبه همین

دلیل لینک وب شمادروب من حذف می شود
پاسخ: چقدر خسیسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, ] [ 17:50 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]