دوست,رمز,دلتنگی,

دوست,رمز,دلتنگی,

 من تو این دنیا سه تا دوست دارم ...خورشید ،ماه و تو . اولی رو واسه خودم دومی رو واسه شبام ولی تو رو واسه تک تک لحظه هام می خوام
 
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

خـــــودمـــــان را پـــــیـــــدا کـــــنیـــــم . . .

نیمه ی گـُـــــــــمــــشـــــده مان پیشکش

 

وقتی دستان تو در دست من باشد 

دست را می بازم 

حتی اگر تمام حکم های دل 

در دست من باشد!

تو از زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشم تر من

 

بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نوشت "قم حا " ... همه به او خندیــــــــــــــــدند!!

گریــــــــــــــــــــــست ... گفت به "غم ها " یم نخندید...

که هر جور نوشته شود درد دارد!!!

از ته به سر بخوان تا مــــــــن آن روزها را بشناسی...!!!

 

 
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

دلتنگ که باشی ، آدم ِ دیگری می‌شوی… خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر !
و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری.. همه اش را نگه میداری و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی….



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت19:23---2 مرداد 1392
خــــــــــــدایا مراببخش


بخاطر همه ی لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام.

بخاطر همه ی درهایی که کوبیده ام و خانه ی تو نبوده است.

بخاطر همه ی حاجاتی که از غیر تو خواسته ام.

بخاطر همه ی آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم.

بخاطر همه ی مهربانی هایت که با گنـــــــــــــاه پاسخ گویشان بوده ام.

بخاطر همه ی چشم پوشی هایت که سوء استفاده کرده و گستاخ تر شده ام.

بخاطر همه ی آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 9:37 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]